Odpowiedzi

2009-11-18T15:13:55+01:00
A)
α = 180° - 90° - (180° - 115°) = 90° - 65° = 25°

b)
β = 180° - 90° - ½(180° - 47°) = 90° - 66,5° = 23,5°

c)
γ = 360° - 60° - 2 * 90° = 120°
1 5 1
2009-11-18T15:20:44+01:00
Suma kątów w trójkącie wynosi 180stopni

a) 180-115=65 stopni
90+65=155
180-155=25 stopni to kąt α

b) 180-90=90
90-1/2*(180-47)
90-66,5=23,5 stopni to kąt β

c)360-180=180
180-60=120 stopni to kąt γ
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:26:26+01:00
A)
α = 180° - 115° = 65° = 25°
180° - 90° - 65° = 25°
b)
β = (180°- 47°) : 2 = 66,5°
180°-90°-66,5° = 23,5°
c)
γ = 360°- 60° - 180° = 120°
1 5 1