Odpowiedzi

2009-11-18T15:14:09+01:00
Panie Jezu to ty pozwoliłeś przyjść na świat wszystkim ludziom a szczególnie naszemu papieżowi który niestety już nie żyje chciałam bym aby on i wszyscy ludzie poszli godnie do nieba bez grzechów
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:15:19+01:00
Panie Jezu, Ty zostawiłeś dar Eucharystii i podczas ostatniej Wieczerzy ustanowiłeś Kapłaństwo. Prosimy Cię, abyś wspierał swoimi darami i błogosławieństwem naszego Papieża a także wszystkich kapłanów na całej ziemi. Bądź dla nich podpora w każdej trudnej sprawie. Prosimy Cię także,aby byli dla nas prawdziwymi świadkami Twojej Świętej Ewangelii. Amen
6 4 6