Napisz czy to ó niewymienne czy wymienne jeśli wymienne to napisz ten wyraz.
np.:dróżka-droga-ó wymienne.
żółw, wokół ,wśód, odwrócił się, móc ,wiewiórka , mów,pomóc ,ból,przyjaciół, wieczór ,późno,pół.
Dzięki!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-18T15:21:01+01:00
Wokół-w około wymienne
mów -mowa wymienne
ból - boleści wymienne
przyjaciół-przyjaciele wymienne
wieczór-wieczory wymienne
pól -pole wymienne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:24:12+01:00
Żółw -niewymienne
wokół-wokoło wymienne
wśród-niewymienne
odwrócił się - odwrócić się wymienne
móc-mogę wymienne
wiewiórka-niewymienne
mów-mowa
pomóc-pomoc
ból-niewymienne
przyjaciół-przyjaciołom
wieczór-wieczorem
pózno-niewymienne
pół-połowa :P
prosze :0
2 4 2