Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:33:18+01:00


Postacie mityczne możemy spotkać tylko w mitach.Nie są realne.Podobnie jak postacie fikcyjne-spotkać je można głównie w filmach lub powieściach o charakterze fikcyjnym.Postać historyczna to taka, która przyczyniła się do jakiegoś wydarzenia w historii, jak najbardziej realna,która coś zrobiła np.dla narodu,państwa itp.Postacie legendarne spotykamy w legendach.W legendach znajduje się nutka prawdy.Każda z tych postaci jest zupełnie różna pod każdymi względami.
9 4 9
2009-11-18T17:10:28+01:00
Postac historyczna to taka co byla kiedys i ma swoja historie. postac fikcyjna jest to postac wymyslona . postac mityczna wystepuje w mitach ,a legendarna w legendach i opowiesciach .
5 3 5