Odpowiedzi

2009-11-18T15:18:48+01:00
Prawdziwe nawrócenie polega na odnowieniu wiary w Boga i w Jego Syna
2 4 2
2009-11-18T15:24:54+01:00
PRAWDZIWE NAWRÓCENIE POLEGA NA TYM ŻE CZŁOWIEK ZACZĄŁ WRESZCIE WIERZYC PO WIELU LATACH MOŻE BYC SPOWODOWANE TYM ŻĘ, KTOŚ BLISKI DLA NAS ZACHORUJE NA CIĘŻKĄ CHOROBĘ I TYLKO CUDEM UDAJE SIĘ GO URATOWAC WTEDY CZŁOWIEK DOPIERO ZROZUMIE ŻE WARTO WIERZYC W PANA BOGA I JEGO SYNA JEZUSA CHRYSTUSA
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:25:02+01:00
Prawdziwie nawrocenie polaga, nie tylko na pojsciu do Spowiedzi Swietej i chodzeniu na Msze Św. w niedziele, ale chodzi tu o to, że w człowieku musi byc prawdziwie postanowienie poprawy, całkowte zmienienie swojego zycia, z tego co było złe zrezygnowac i przejscie na strone dobra. oczywisice Spowiedz i Eucharystia tez sa bardzo wazne, ale głownie chodzi o to, ze to sam człowiek musi postanowic w sobie poprawe a nie mp.mama powie zmien swoje zachowanie.
2 5 2