Odpowiedzi

  • akj
  • Początkujący
2009-11-18T15:25:05+01:00
Dawniej w Egipcie wylewy Nilu powodowały nawadnianie pól którymi zajmowali się chłopi.Dziś w Polsce chłopi zajmują się handlem.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:32:56+01:00
Pisze od pauz ;) :

Egipscy :

-praca w niewoli;
-nadzór;
-ciężka praca;
- pracowali dla faraona

Polscy :

-nie ma nadzoru ;
-każdy wybiera swoja pracę ;
-pracujemy dla siebie ;
-lżejsza praca ;


hehe sama wymyślałam ;]
2 3 2
2009-11-18T15:44:57+01:00
Egipcjanie:
- pracowali recznie
- nie mieli dobrych maszyn
Polacy:
-maszyny
- sprzet