Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:35:30+01:00
Zbyszko od małego znał świetnie ćwiczenia rycerskie. Mieczem i kopią posługiwał się lepiej od niejednego starszego rycerza. Potrafił też naciągnąć kuszę bez korby, dzięki czemu zyskiwał wielki podziw Zycha i Jagienki.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T15:47:08+01:00
Był silny i tęgi , był bardzo wysokim mężczyzną. Najczęściej nosił na sobie zbroi kubrak, jednak na wyjątkowe okazje ubierał białą jakę, która była haftowana w złote gryfy. Posługiwał się każdą bronią z chirurgiczną precyzją mieczem i kopią , toporem.