Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:36:12+01:00
Stoicyzm - cnota czyli zachowanie równowagi duchowej, jest najważniejszym dobrem człowieka

epikureizm- szczęście utożsamione z brakiem cierpień, jest głównym celem człowieka; później dążenie do przyjemności
27 4 27
2009-11-18T15:37:20+01:00
Epikur(nauczał zasad z prostego życia i filozofania)-mówił że śmierć jest dla nas niczym,że przyjemność jest początkiem i celem życia szczęśliwego,Bogowie nią są straszni, To,co dobre,jest łatwe do zdobycia,To,co jest złe,jest łatwe do zniesienia.
13 3 13