Odpowiedzi

2009-11-18T15:56:25+01:00
Np.krzyz oznacza modlitwę,wiarę
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:59:56+01:00
Krzyż w moim życiu to tak jak Jezus przed śmiercią niósł krzyż, pokonywał ciężką drogę z krzyżem tak my teraz też nosimy swój krzyż swoje cierpienia, dolegliwości, przykrości, krzywdy ale również i radości bo Jezus przez krzyż również dał man zabawienie. Dlatego raz w życiu mamy ciężej a raz lżej.
5 3 5