Odpowiedzi

2009-11-18T15:38:05+01:00
Subway - metro
streetcar - tramwaj
train - pociąg
fast train - pociąg pospieszny
passenger train - pociąg osobowy
car - samochód
truck - samochód ciężarowy
pick-up - furgonetka
delivery van - samochód dostawczy
motorboat - motorówka
submarine - łódź podwodna
boat - łódź
ship - statek
bus - autobus
bike - rower
plane - samolot
jet plane - odrzutowiec
vehicle - pojazd
spaceship - statek kosmiczny
ambulance - karetka pogotowia
lifeboat - łódź ratunkowa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:40:03+01:00
Airport - lotnisko
boat - łódka
bus stop - przystanek autobusowy
cyclist - rowerzysta
drive - prowadzić samochód
ferry - prom
flight - lot
garage - garaż
luggage - bagaż
means of transport - środki transportu
railway - kolej
rush hour - godzina szczytu
station - stacja
ticket - bilet
track - ciężarówka
carbon gases - spaliny
enviromentally friendly - przyjazny środowisku
motor traffic - korki uliczne