Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:40:58+01:00
Zależy od charakteru czytelnika,jeśli jest to ktoś dojrzały,znający starą polszczyzne może się podobać ale współczesnym nastolatkom raczej się nie podoba ponieważ nie rozumieją dawnej polszczyzny i nie lubią czytać książek pisanych wierszem.
2009-11-18T15:43:39+01:00
Mi się nie podobały :>
więc raczej nie ale karzdy ma inny charakter xD
2009-11-18T17:07:01+01:00
Jeśli osoba ta lubi dramaty/ horrory to może jej się podobać, jeśli, ktoś raczej nie lubi i się boi :P to nie będzie się mu to podobać