Odpowiedzi

2009-11-18T15:40:47+01:00
Kupić dwa rodzaje nasion. Do jednej doniczki zasadzić roślinę o małym nasionku, a do drugiej o dużym nasionku. Do trzeciej i czwartej zasadzić także do jednej małe, a do drugiej duże, będzie do grupa kontrolna.

Postaw w nasłonecznionym miejscu doniczki i podlewaj je równomiernie obserwując, które wyrosną najszybciej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:41:00+01:00
Doniczka z zemia i małe nasiona jakiejsc rosliny dziala to na zasadzie.Siła kiełkowania jest tym większa im mniejsze są nasiona. ... Im mniejsza jest ilość substancji odżywczych tym szybciej kiełkuje.

Prosze i pozdrawiam muhaa
2 3 2