Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T15:45:05+01:00
1/2+1/8=4/8+1/8=5/8

1/8+9/8=10/8

3/4+1/8=6/8+1/8=7/8

1/8+2/3=3/24+16/24=19/24

2/3+1/8=16/24+3/24=19/24

1/8+5/6=3/24+20/24=23/24

1/8+2i1/2=1/8+20/8=21/8

1/8+1i1/12=12/96+104/96=116/96

Przepraszam że tylko dodawanie ale niestety chwilowo nie mam czas a i nie wiem czy dokładnie o takie rozwiązanie ci chodziło
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:09:02+01:00
Dodaj ułamki:
1/2+1/8= 4/8+1/8= 5/8
1/8+9/8= 10/8= 1i2/8= 1i1/4
3/4+1/8= 6/8+6/8= 12/8= 1i4/8= 1/2
1/8+2/3= 3/24+16/24= 19/24
2/3+1/8= 16/24+3/24= 19/24
1/8+5/6= 3/24+20/24= 23/24
1/8+2i1/2= 1/8+2i4/8= 2i5/8
1/8+1i1/2= 1/8+1i4/8= 1i5/8
odejmij ułamki:
1/3-1/6= 2/6-1/6= 1/6
1/6-2/3= 1/6-4/6= -3/6= -1/2
5/12-1/6= 5/12-2/12= 3/12
1/6-1/2= 1/6-3/6= -2/6= -1/3
1i1/4-1/6= 1i6/24-4/24= 1i2/24= 1i1/12
1/6-2i3/4= 4/24-2i18/24= -2i 14/24= 2i712
5-1/6= 4i6/6-1/6= 4i5/6
1/6-2/9= 3/18-4/18= -1/18
2i3/8-1/6= 2i9/24-4/24= 2i5/24

Rozwiązane!!!