Zad 3 STR 20 ćw z biologi puls zycia
3. Do podanych nazw organizmow dopasuj wlasciwe pojecial.
paw-
bakteria-
dżdżownica-
sęp-
stułbia-
motyl-

Pojęcia- fermentacja mlekowa ; rozwój złożony ; dymorfizm płciowy ; pączkowanie ; saprofag ; padlinozerca

3
paw- dymorfizm płciowy, bakteria- fermentacja mlekowa, dżdżownica-saprofag, sęp - padlinożerca, stułbia- pączkowanie, motyl - rozwój złożony

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:44:42+01:00
Paw-dymorfizm płciowy
bakteria-fermentacja mlekowa
dżdżownica-saprofag
sęp-padlinozerca
stułbia-pączkowanie
motyl-rozwoj zł
1 5 1
2009-11-18T15:44:43+01:00
Paw - dymorfizm płciowy
bakteria - fermentacja mlekowa
dżdżownica - saprofag
sęp - padlinożerca
stułbia - pączkowanie
motyl - rozwój złożony
1 1 1
2009-11-18T15:45:28+01:00
Bakteria - fermentacja mlekowa < ponieważ przeprowadzają fermentacje niektóre bakterie poprzez oddychanie beztlenowe>
sęp - padlinożerca < odżywia się martwymi zwierzętami>
stułbia - pączkowanie < jest to sposob rozmnażania>
motyl - rozwój złożony < występuje forma pośrednia w rozwoju>
dżdżownica - saprofag < rozkłada martwą materię organiczną>
paw - dymorfizm płciowy <samica różni się od samca wyglądem zewnętrznym>