Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:52:39+01:00
Pociąg towarowy:
18 km/h x 1.5 h = 27 km

pociąg pospieszny:
102 km/h x 1.5 h = 153 km


JAK MOGĘ NAŚLADOWAĆ MARYJĘ?

znać wydarzenia z życia Maryi
wiedzieć jakimi cechami odznaczała się Matka Jezusa
2 3 2
2009-11-18T16:32:47+01:00
Rozwiązanie zadania matematycznego


18km/h * 1,5 = 27
102km/h * 1,5 = 153

Odp. pociąg towarowy w ciągu 1,5 godziny przejedzie 27 km a pospieszny 153km.
1 5 1