Odpowiedzi

2009-11-18T15:49:47+01:00
Wydaje mi się, że dlatego, iż ze stopółw metali powstają metale twardsze i wytrzymalsze. Sam metal zazwyczaj nie ma takiego zastosowania jak połączenie go z innymi metalami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:50:26+01:00
Dzieję się tak, ponieważ stopy mają nowe, lepsze właściwości ni metale, których powstały
2009-11-18T15:51:42+01:00

Stopy metali są o wiele mocniejsze ( wszystko zależy od tego jaki metal z jakim metalem się łączy) od jednego metalu.

Najprościej: jeden metal to jedna cecha, dwa metale to aż dwie różne cechy np.: twardość, kolor, połysk, temperatura topienia itd.

Pozdrawiam :)
1 5 1