Odpowiedzi

2009-11-18T15:53:09+01:00
Gdy kwaśny deszcz opada na Ziemię, niszczy zabytkowe budowle i środowisko przyrodnicze m.in. roślinność.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:55:30+01:00
Dziura ozonowa - zjawisko zmniejszonego stężenia ozonu (O3) w stratosferze atmosfery ziemskiej, występujące głównie w obszarach podbiegunowych. Powstawanie dziury wiązane jest zazwyczaj z emisją freonów spowodowaną działalnością człowieka.

Kwasne deszcze dostaja się do płuc ludzi i moga wzwolac niewydolnosc oddechowa.
2 5 2