Odpowiedzi

2009-11-18T15:53:33+01:00
Niemiecki zespół np.: rammstein metalowy zespół nazwa rammstein wzieła się od miasta położonego na północy niemiec
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:50:07+01:00
Johannes Kepler
Johannes Kepler wurde am 27. Dezember 1571 in Weil der Stadt geboren und ist am 15. November 1630 in Regensburg gestorben.Er war berühmter deutscher Mathematiker, Physiker und Asronom.Er wird als Schlüsselfigur der im 17. Jh. stattfindenden astronomischen Revolution angesehen.Er beschäftigte sich mit der Optik und entdeckte das astronomische Fernrohr, das auch keplersches Fernrohr genannt wird

Jan Kepler
urodził się 27 grudnia 1571 r w Weil der Stadt a zmarł 15 listopada 1630 r w Ratyzbonie, był wybitnym niemieckim matematykiem , fizykiem i astronomem. .Przyznaje mu sie pozycje jednej z kluczowych postaci w odbywajacej sie w XVII w rewolucji astronomicznej. zajmował sie optyką i wynalazł teleskop astronomiczny zwany tez keplerowskim
1 5 1