Odpowiedzi

2009-11-18T15:57:09+01:00
6l ->100km
x l -> 310

310*6=100x
1860=100 x
x= 18,6l

18,6 *4,60=\85,56
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T15:59:21+01:00
6l-100km
1km-0,06l
310km*0,06=18,6l -ilość paliwa na 310km
18,6l*4,60zł=85,56zł
Odp:średnio paliwo będzie kosztowało 85,56zł

Rozwiązanie na 100% bo sama miałam)
11 4 11
2009-11-18T16:07:27+01:00
100km-6l
10km-0,6l
1km-0,06l

x=310km

310km=3*6l+0,6l=18,6l

18,6l*4,60zł=85,56zł

Odpowiedz.Średnio za tą ilośc paliwa , trzeba by było zapłacic 85,56zł
3 4 3