Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:00:43+01:00
Panie Boże wiesz lub nie,
Ja tak bardzo kocham Cię,
Ty mi życie piękne dałeś,
I strach wszelki pokonałeś,
Z Tobą zawsze lepiej jest,
Niech zawsze wzrasta Twoja cześć,
Sercem swym miłość mi dałeś,
I przed złem mnie uchowałeś,
Niech każdy wielbi imię Twe,
Bo Tyś barankiem Bożym jest,
Tyś umarł na krzyżu tam,
Na Górze Golgoty najświętszy Pan,
Za nasze grzechy umarłeś,
To za nas wiele cierpiałeś,
Wszyscy niech wielbią imię Twe,
Bo Tyś miłością dla nas jest.
Amen.
1 1 1
2009-11-18T17:17:10+01:00
Borze tyś mnie stworzył,a
ja tobie bede służył,
Kocham Cię z całego,
serca mmego i z całej duszy swojej,
bo tyś jest najważniejszy dla mnie.

Amen
2009-11-18T17:44:17+01:00
Modłitwa!
Drogi boże jesteś tak łaskawy dla mnie.
Modlę się do ciebie, aby się zwrócić z prośbą.
Chcem abys dopomógł mi wtrudnych sytułacjach, sprawach.
Chcem abyś stał sie dla mnie wzorem!
Bożę jesteś dla mnie najważniejszy. Kocham Cię!
Dziękuje za to że pomagasz mi w życiu .
1 1 1