Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • akj
  • Początkujący
2009-11-18T15:59:09+01:00
Teatr dziecięcy kubuś. Pinokio,Bajki robotów
Teatr narodowy we Wrocławiu.Hamlet,galapagos.
Teatr muzyczny roma.Upiór w operze,Zabawki Pana Boga
1 5 1
2009-11-18T16:06:37+01:00
Teatr muzyczny Roma -'Upiór w operze'
Teatr Rozmaitości Warszawa-'Dwunastu gniewnych ludzi'
Teatr im.Stefana Jaracza w Łodzi-'Osaczeni'

Jesli to jest to o co prosisz..to prosze bardzo..lecz nie jestem pewna..

Mam nadzieje że pomogłam (;
2009-11-18T16:07:26+01:00
1.Teatr Polski w Warszawie

Szewcy
DULSCY Z O.O.
Przygody Sindbada Żeglarza
Opowieść zimowa
Zemsta
Kraina kłamczuchów
Sen nocy letniej
Teatr jest światem: Teatry Warszawy 1939
Dżuma
Teatr jest światem: Witkacy

2.Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim

BALLADYNA
TRZY RAZY PIAF
XVII Spotkania z Kulturą Łemkowską
TAJEMNICZY OGRÓD
TRZY RAZY PIAF
Dzień pracownika socjalnego
BARDZO ZWYCZAJNA HISTORIA Spektakl dla młodzieży w ramach Miejskiej Kampanii OBUDŹ SIĘ 2009r.
Gorzów Jazz Celebrations- koncert Leni Stern "Africa"
DZIEŃ WALENTEGO gościnnie wystąpi ANNA SENIUK

3.Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego w Zielonej Górze

Koci koci łapci
Niebieski piesek
O rybaku i złotej rybce
Przyjazne dusze
Pływanie synchroniczne