Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-12T15:26:42+02:00
Jeżeli chodzi ci o ten przykład i w razie jakiś problemów to napisz mi na GG 9517827 i ci wszystko wyjaśnię

Dane:
Garnek z kapustą i grochem=4.5kg
Waga garnka=2.5kg
Pusty garnek=2kg
waga kapusty=?
waga grochu=?

2kg:5=400g
Waga grochu=400g
Waga kapusty=400g × 4=1600g

Mówi jakby ci było potrzebne coś jeszcze to napisz na GG
2 3 2
2009-05-13T15:17:45+02:00
Całość - 4,5kg
Pusty garnek - 2kg
Kapusta - 4 × X
Groch - X
4,5 kg - 2kg = 2,5kg
Groch z kapustą ważą razem 2,5kg
Groch - 0,5kg
Kapusta - 4 × 0,5kg = 2kh

Odp. Groch waży 0,5kg, a kapusta 2kg.
2 4 2