Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2009-11-18T15:59:46+01:00
Jest to trójkąt rozwartokątny

19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:00:42+01:00
Jest to trójkąt rozwartokątny. Pozostałe kąty mają po 26 stopni (bo 180 stopni - 128 stopni = 52 stponie, a 52 stopni / 2 = 26 stponi) więc jest to także trójkąt równoramienny, bo kąty przy podstawie w trójkącie równoramiennym mają po tyle samo stopni.
33 4 33