Odpowiedzi

2009-11-18T16:00:10+01:00
Kto ust swych strzeże - ten strzeże życia, kto usta rozwiera - zgubi sam siebie.

2009-11-18T16:00:31+01:00
„Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci na nią kamień”
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:02:10+01:00
Budzi budowali wierzę Babel przez która chcieli sie dosta do Boga. Stawali cie coraz brdziej pyszni i źli, więc on pomieszał im języki aby stali się normalni