Odpowiedzi

2009-11-18T16:05:56+01:00
A) 4*7*2 + 2*2*2 = 56 + 8 = 64(cmkwadrat )
2009-11-18T16:09:02+01:00
A) P= 2*7*2 + 2*2*6 + 2*6*7 = 28+24+84=136cm2
c) P= 2* 1/2 *6*8 +8*6+10*6+6*6= 48+48+60+36=192cm2
w równoległoboku na pewno takie wymiary? co jest wysokością?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:10:29+01:00
2*(6*2)=24
2*(7*2)=28
2*(6*7)=84

24+28+84=136cm²


2*(6*10)=120
2*(6*5)=60
2*(10*5)=100

120+60+100=280cm²


6*8=48
2*6*8=96
6*6=72
10*6=60

48+96+72+60=276cm²