Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:05:12+01:00
Powstaniem Ewangelii Mateusza: powszechna opinia mówi, ... W taki sposób w przekazie powstają pewne różnice, które wskazują, że to jest żywy przekaz. ... Np. pytanie o datę narodzin Jezusa pozostaje wciąż kwestią otwartą. ...
1 5 1
2009-11-18T21:24:41+01:00
Różnice -kazdy ewangelista zapamiętał coś innego:jan i matusz byli apostołami i opisali to co widzieli i słyszeli tak jak to zapamietali a marek i łukasz z opowiesci św piotra
2 3 2