Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:36:01+01:00
Rdz 17,8 - "I oddaję tobie i twym przyszłym potomkom kraj, w którym przebywasz, cały kraj Kanaan, jako własność na wieki, i będę ich Bogiem»." - (Kanaan, własność na wieki)

Ez 38 ,19 - "I w uniesieniu moim, w ogniu mego gniewu, mówię to: Zaiste, w owym dniu przyjdzie wielkie trzęsienie ziemi na kraj Izraela." - (kraj Izraela)

Hbr 11, 9 - "Przez wiarę przywędrował do Ziemi Obiecanej, jako ziemi obcej, pod namiotami mieszkając z Izaakiem i Jakubem, współdziedzicami tej samej obietnicy." - (Ziemia Obiecana)

Ps 83, 13 - "którzy mówili: «Zagarnijmy
dla siebie kraj Boga!» " - (kraj Boga)


Za 2 , 16 - "Tak więc Pan zawładnie Judą jako swoim dziedzictwem w Ziemi Świętej i wybierze sobie znów Jeruzalem." - (Ziemia Święta, Jeruzalem)


6 5 6
2009-11-18T18:23:07+01:00
Kanaan
kraj izraela
ziemia obiecana
jeruzalem
1 2 1