Odpowiedzi

2009-11-18T16:06:19+01:00
Góry wysokie- Tatry, najwyższy szczyt Rysy 2449 m.n.p.m.

góry średnie- Sudety, najwyższy szczyt Śnieżka 1602 m.n.p.m.

góry niskie- Góry Świętokrzyskie, najwyższy szczyt Łysica 612 m.n.p.m.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:09:22+01:00
Gory wyskoie- Karpaty-Tatry-Rysy(2499m n.p.m.)
gory srednie-Sudety-Karkonosze-Śnieżka(1602m n.p.m.)
gory niskie-Góry Świętokrzyskie-Łysogóry-Łysica-(612m n.p.m.)



na pewno jest dobrze














2 5 2