Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T16:08:31+01:00
Hasło : lemon ( w pionie )

1. inaczej śliwka ?
2. inaczej gruszka ?
3. inaczej arbuz ?
4. inaczej kokos ?
5. inaczej orzech ziemny ?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:28:25+01:00
1..................[a] [p] [P] [l] [e]
2..................[c] [h] [E] [r] [y]
3..................[p] [e] [A] [r]
4..................[b] [a] [N] [a] [n] [a]
5......c] [o] [c] [o] [n] [U] [t]
6. [c] [u] [r] [r] [a] [n] [T]

1. jabłko
2. wiśnia
3. gruszka
4. banan
5. kokos
6. porzeczka
hasło: peanut - orzech ziemny