Na obrazku widzimy dziewczynę przebraną za kurczaka. Jest ona w czymś stylu Macdonald. Odp. na pytania ;
1. Where is the girl ?
2. Would you like to do a part·time job ? why ? Why not ?
Proszę o odp. lub chociaz przetłumaczyć zdania...

3

Odpowiedzi

2009-11-18T16:11:06+01:00
Na pierwsze możesz odpowiedzieć: Girl is it work.She works it Mc-Donalds.
2009-11-18T16:11:47+01:00
Where is the girl- gdzie jest ta dziewczyna
She is staying near McDonald
Would you like to do a part·time job-czy chiałbyć wykonywać taką prace?
Yes I like to do this job, because i need some money and in this job you can earn some cash.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:19:34+01:00
1. The girl is in fast food restaurant. (możesz napisać samo restaurant)
2. I would like do patr-time job, because then I can earn money, besides I don't like sit at home and do nothing. (Chciałbym pracować, ponieważ mógłbym zarabiać pieniądze, poza tym nie lubię siedzieć w domu i nic nie robić)

albo:
I wouldn't like do part time job now , becase I don't have time for job, I must learn and pass my school-leaving exam. (Nie chcę pracować teraz, ponieważ nie mam czasu, muszę uczyć się i zdać egzamin na koniec szkoły.)