Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:13:58+01:00
A=7cm
(a*b):2=49cm² /*2
a*b=98cm²
7cm*b=98cm² /:7
b=14cm

Odp. Druga przyprostokątna ma długość 14 cm


2009-11-18T16:15:50+01:00
Przekątna, a nie czasem przyprostokątna??

anyway:

Dane:
Pole: 49 cm^2
A: 7 cm
Szukane:
H: ?
###############
PΔ = 1/2 * A * H
49 = 1/2 *A * 7 |:7
7 = 1/2 * A |*2
14 = A
Odp: Druga przyprostokątna ma długość 14 cm.