Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:12:35+01:00
I duch(lekki) Aniołki Rózia i Józio chciały 2 ziarna gorczycy
II duch(cieżki) Widmo Złego Pana chciało 2 ziarna pszenicy i łyk wody
II(duch pośredni) Dziewczyna Zosia chciała zejść na ziemię i porozmawiać ze swoimi dawnymi adoratorami
3 3 3
2009-11-18T16:14:46+01:00
Najpierw pojawiły się duchy lekkie w postaci aniołków: JÓZIO I RÓZIA
potrzebowały one dwa ziarnka gorczycy bo, "kto nie doznał goryczy na ziemi nie może doznać słodyczy w niebue"

Następnie pojawil się duch ciężki- złego pana. Rzaem z nim przyleciały kruku i sowy. chciał on coś zjeść, ale nie pozwoliły mu na to kruki i sowy. "kto nie był człowiekiem ni razu temu człowiek nic nie pomożę.

na samym końcu pojawił się duch pośredni w postaci 19 letniej dziewczyny-Zosi. Prosiła ona by młodzieńcy przytrzymali ją by mogła dotknąć ziemi. "kto nie dotknął siemi ni razu nie może byc w niebie
1 5 1