Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:14:33+01:00
Ostatnio mieliśmy to na lekcji w ćw ;)


podobieństwa :
Widownia,maski, przebranie aktorów,komedia,dramat
2009-11-18T16:20:11+01:00
Teatr starożytny był na świeżym powietrzu, pod gołym niebem. W tamtych czasach nie dysponowano mikrofonami dlatego teatry było budowane tak aby widownia było na górzystym terenie, dzięki czemu dżwięk odbijał się od skał (echo). Aktorów było niewielu. Aby wyrazić emocje granego bohatera zakładano charakterystyczne maski, zaś w współczesnych teatrach jest o wiele więcej aktorów, rzadko używa się masek. Teatr już nie na świeżym powietrzu, mikrofony, które ułatwiają pracę aktorom. We współczesnych teatrach jest oświetlenie i wiele innych akcesoriów, które dają niezwykłe efekty podczas spektaklu ;)
2009-11-18T16:21:12+01:00
Starożytność Współczesność

1. Taetr był pod "gołym niebem " 1 . Teatr to budynek
2.Występowali sami mężczyźni 2. Występują także kobiety
3.Spiewał chor 3 . Rzadko śpiewa chór
4.KOstiumy przechowywane były w 4. Stroje przechowywane są za kurtyną
Skene
5. NIe było kurtyn 5. jest kurtyna