Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:14:48+01:00
100% - 28% - 44% = 28%
28%x = 42
0,28x = 42
x = 42/0,28
x = 150
2009-11-18T16:16:48+01:00
28%+44%=72%
100%-72%=28%

Układamy proporcje
100%-x
28%-42
x=100*42/28=150

Odp. Wszystkich wczasowiczów było 150
2009-11-18T16:16:58+01:00
100%-44%-28%=28%
28%=42 osoby
42:28=0,15
1%=0,15

44x1,5=66-tylu było męszczyzn
28%=42-tyle było kobiet
66+(2x42)=150
Odp:W domu wczasowym Bursztyn wypoczywało 150 osób.