Odpowiedzi

2009-11-18T16:18:58+01:00
Najmniejsze: kotliny Półwyspu Iberyjskiego i północno-wschodnia Europa,na pustyniach strefy zwrotnikowej i w kotlinach sródgórskich Azji Centralnej
Do rejonów o najwyższych opadach należą: północno-zachodnie wybrzeża Islandii, Norwegii, Szkocji, Alpy i Góry Dynarskie,Ćerapundźi
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:29:10+01:00
Najmniejsze opady:
-Pustynia Gobi, Azja Środkowa
-Sahara Afryka,Północna
-Pustynia Arica, Chile
-Pustynia Atakama, Chile
-Australia
-Półwysep Arabski i Bliski Wschód, Półwysep Indyjski i Indochiński
-środkowy pas Ameryki Południowej
-Wielka Pustynia Australijska
-północna i południowa Afryka

największe opady:
-przedpole Himalajów
-Andy w rejonie Kolumbii
-Kamerun nad zatoką Gwinejską w Afryce


1 1 1