Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:16:52+01:00
Cp= ms/mr * 100% / *mr
Cp * mr = ms * 100 % / :100%
ms = Cp * mr / 100%
mr = 80g
Cp =2%
ms= ?
ms = 2% * 80g / 100%
ms = 1,6g
Na dnie pozostanie 1,6 g soli.
2009-11-18T16:25:00+01:00
Cp=(ms:mr)×100%

Dane: Szukane:
ms=?
Cp=2%=0.02
mr=80g

Rozwiąznie:
ms=mr x cp
ms= 80x0.02=1.6g

Po odparowaniu zostało 1.6 g.

P.S. Tam gdzie jest : ma być ułamek zwykły, wtedy jest to bardziej czytelne. ;)