Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:22:32+01:00
Wskazówki:

Trzeba wyznaczyć 2 przypadki:
1. Gdy pkt C będzie położony wyżej niż pkt B i C.
2. Gdy pkt C będzie położony niżej niż pkt B.

Odcinek AB potraktuj jako przeciwprostokątną i dorysuj liniami przerywanymi przyprostokątne i spójrz 'co się stało'.

Przyprostokątną potraktuj jako połowę (trójkąta) = dorysuj sobie drugi trójkąt i zobacz co się stało.


W tym zadaniu należy zastosować tzw. wektory przesunięcia.
2009-11-18T16:24:15+01:00
A = (3;1)
B = (7;3)
C = (-1;3)
D = (3;5)
2 1 2