Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:40:50+01:00
A) obw = 2πr
26π = 2πr /÷2
13 = r

b) 15 = 2πr /÷ 2π
7,5/π = r

c) P = πr²
1,21 = πr² /π
1,21/π = r²
1,1/√π =r

d) P = πr²
4 = πr² /÷π
4/π = r²
2/√π = r

10 4 10
2009-11-18T16:49:38+01:00
Obw = 26pi
26pi = 2pir
26=2r |:2
r=13

l=15pi
15pi = 2pir
15 = 2r |:2
r=7,5

p= 1,21
p= pir^
1,21 = pir^ |:pi
1,21/pi = r^
r= pierwiastek z 1,21/pi

p=4pi
4pi = pir^
4=r^
r=2
4 4 4