Wpisz słowa po niemiecku
1....................du keyboard?
2.wen...........die mutter............?
3.heute ............................ich mit meiner mutti............
4.mit wem ................. du ..............?
5.ich muss jeden tag.........................

3

Odpowiedzi

2009-11-18T16:31:17+01:00
Nie mam pojecia sorki ale to wsyzstwo powinienem miec w podreczniku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:39:09+01:00
Tak, ale powinieneś podać jakieś czasowniki....a tak to nikt nie wie co tam trzeba wstawić.....
2009-11-18T21:48:07+01:00
1Spielst....................du keyboard?
2.wen..hat.........die mutter....Geburstag........?
3.heute ......gehe......................ich mit meiner mutti..zur Schule..........
4.mit wem ....gehst............. du ....auf der POst..........?
5.ich muss jeden tag....mein Raum aufraummen.....................