Odpowiedzi

2009-11-18T16:32:03+01:00
A)17,892≈18zl
b)16,56≈17km
c)1125,375≈1125
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:32:09+01:00
A)
0,0426 × 420 = 17,892 ≈ 18 zł

b)
0,0345 × 480 = 16,56 ≈ 17 km

c)
1,5 × 750,25 = 1125,375 ≈ 1125
2009-11-18T16:33:45+01:00
A) 4,26 % z 420 zł
420-100%
x-4,26%
x=17,9 zł

b) 3,45 % z 480 km
480-100%
x-3,45%
x=16,6 km

c) 150 % z 750,25 kg
750,25-100%
x-150%
x=1125,4
1 1 1