Odpowiedzi

2009-11-18T16:29:47+01:00
Zrozum, nie wolno mówić brzydkich słów bo jest to bardzo niegrzeczne i nigdy nie słyszałeś żeby mamusia tak mówiła dlatego proszę cię nie mów tak.
2009-11-18T16:30:25+01:00
Wedłu mnie nie powinno sie dziecka za to karac ale dawac mu przyklad i samemu "brzydko " nie mowic a jemu uswiadamiac ze bez wulgaryzmow tez mozna sie porozumiewac
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:32:09+01:00
Wytlumaczysz poprostu, ze nie.
Dlaczego?
"Wiesz kiedys tak naprawde to zrozumiesz, ale obrazasz tym Pana Boga. On sie smuci na Ciebie gdy cos takiego mowisz. Tak jak mamusia sie na Cieibe pogniewa tak samo Pan Bóg. Należny pózniej go przeprosic, uczeszczajac do spowiedzi św. i przyjmujac Komunię św."