Hej musze napisac liczby po niemiecku i wyrazy ale nie wiem jak to napisac a tu macie liczby
28
24,27,21,17,15,13,50,49,58,42,54,48,88,85,79
a tu macie te wyrazy
wujkowie,rodzice,dziadkowie proszę napiscie ale dzisiaj bo mam to na jutro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:32:37+01:00
Achtundzwanzig; vierundzwanzig; siebundzwanzig; einundzwanzig; siebzehn; fUnfzehn, dreizehn; fUnfzig; neunundvierzig; achtundfUnfzig; zweiundvierzig; vierundfUnfzig; vierundachtzig; achtundachtzig; fUnfundachtzig; neunundsiebzig.
Die Onkeln die Eltern die Opas,
2009-11-18T17:11:02+01:00
28 -achtundzwanzig
24 -vierundzwanzig
27 -siebenundzwanzig
17 -siebzehn
15 -fünfzehn
13 -dreizehn
50 -fünfzig
49 -neunundvierzig
58 -achtundfünfzig
42 -zweiundvierzig
54 -vierundfünfzig
48-achtundvierzig
88 -achtundachtzig
85 - fünfundachtzig
79 -neunundsiebzig
wujkowie - Onkel
rodzice - Eltern
dziadkowie - Großeltern