Odpowiedzi

2009-11-18T16:30:27+01:00
Wytłumaczyć synowi że jego syn sie nawrócił
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:34:07+01:00
...mu powiedziec ze mimo tego jak zachowal sie jego brat [mlodszy syn] trzeba mu wybaczyc i ze to on [starszy syn] zawsze mu pomagal, byl madrzejszy i ze to docenia. I ze jakby tez popelnil jakis blad w zyciu to tak samo by mu wybaczyl i przyjal na nowo.
P.S. Napisalabym lepiej ale pozyczylam kolezance zeszyt od polaka.