Odpowiedzi

2009-11-18T16:30:30+01:00
Drodzy rodzice!
Dziś wielką wdzięczność czuję
I z serca Wam dziękuję
Za dane mi życie i wychowanie
Za Wasze o mnie starania.
Nadszedł czas, kiedy zaczynam nowe życie,
Mam nadzieję że mnie pobłogosławicie.
Więc u progu nowej drogi wspólnej,
Proszę Was dziś najpokorniej,
Pobłogosławcie, życzcie najlepszego,
Bo Was kocha wdzięczne dziecko.
2009-11-18T16:33:27+01:00
Szczególnie można podziękować rodzicom przede wszystkim za miłość, bezpieczeństwo, opiekę i za to, że nas wychowali. Którzy pomagali nam w trudnych chwilach. Za stanie się takim człowiekiem jakim się jest.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:41:57+01:00
NO to np. tak:

Chciałabym szczególnie podziękować swoim rodzicom za to że
mnie wychowali,za to że byli przy mnie zawsze
gdy tego potrzebowałam. Pównież za to że pomagali mi i dbali o mnie gdy byłam chora
oraz mogłam na nich liczyć w każdej najtrudniejszej
sytuacji. Mam nadzieję że tak będzie przez długi
czas.

Jeśli chodziło o coś w innym stylu to [sorry] napisz do mnie . ; )
Pozdrawiam ; ]