Ania Narysowała prostą a,potem prostopadłą do niej prostą b następnie prostą c prostopadłą do prostej b itd.W ten sposób narysowała jedynaście prostych a,b,c...,j,k.
a)Czy prosta b jest prostopadła do prostej k.
b)Czy prosta e jest równoległa do prostej j?
c)Ile prostych prostopadłych do prostej g narysowała Ania?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:35:08+01:00
2009-11-18T16:40:14+01:00