Odpowiedzi

2009-11-18T16:34:26+01:00
Najpierw odowiadana potem zapisywana
ma w sobie troche prawdy i troche mitu
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T16:42:12+01:00
To rodzaj opowieści
zwarta budowa
anonimowy autor
rozbudowana narracja, podkreślająca niesamowitość informacji oraz jej autentyczność
treść dotyczy świętych i cudownych wydarzeń
elementy fantastyki i fikcji;
źródło informacji
walka dobra ze złem
wiarygodnośc
opartej na realiach historycznych i topograficznych
1 5 1