Odpowiedzi

2009-11-18T16:41:27+01:00
L.Pojedyńcza. L.Mnoga
szkoła szkoły
szko ły szk ół
szko le szkoł om
szko łę szkoły
ze szko łą ze szkoł ami
o szko le o szkoł ach


Końcówki to chyba dwie lub trzy ostatnie litery wyrazu ale nie jestem pewna. Końcówki oddzieliłam od wyrazów. Obocznośći nie wiem. ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:42:08+01:00


l.poj.
m szkoł a
d.szkoł y
c.szkol e
b.szkoł ę
n.ze szkoł a
msc.o szkol e
w. szkoł o ob.ł:l
l.mn
m.szkoł y
d.szkół
c.szkoł om
b.szkoł y
n.ze szkoł ami
msc.o szkołach
ob. BRAK
2009-11-18T16:48:22+01:00
Liczba pojedyncza
M. szkoł/a
D. szkoł/y
C. szkol/e
B. szkoł/ę
N. (z) szkoł/ą
Msc. (o) szkol/e
W. (o) szkoł/o
Tematy oboczne: szkoł/szkol
Oboczności: ł/l

Liczba mnoga:
M. szkoł/y
D. szkół
C. szkoł/om
B. szkoł/y
N. (z) szkoła/mi
Msc. (o) szkoł/ach
W. (o) szkoł/y!
Tematy oboczne: szkoł/szkół
Oboczności: o/ó