Odpowiedzi

2009-11-18T16:40:36+01:00
Źródła zanieczyszczeń powietrza
- wylesianie
- przemysł
- transport
- gospodarstwa domowe
- nowoczesne metody uprawy roślin
- duże aglomeracje
_______________________
też to miałam... xD
3 3 3
2009-11-18T16:41:37+01:00
- przez spaliny samochodowe
- rzucanie smieci na ziemie
- nie zakladanie oraz czyszczenie flirtow na kominy w fabrykach
- palenie roznych smieci na dworze
- palenie w piecu
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:51:37+01:00
Np. wielkie miasta wytwarzają dziennie tysiące ton śmieci, wód ściekowych oraz pyłów i gazów, które zanieczyszczają powietrze. Tak samo jest z przemysłem, który również dostarcza bardzo duże ilości zanieczyszczeń powodując tym samym powolne zmienianie się składu atmosfery. Natomiast dla rzek. Jezior, mórz i oceanów najgroźniejsze jest zanieczyszczanie przez ścieki komunalne i przemysłowe, przez co znika w nich tlen, a na dnie osadzają się trujące substancje. Jednak najgroźniejsze dla otwartych mórz i oceanów są katastrofy tankowców i szybów wydobywczych.
4 3 4