Polski:
odmien przez przyppadki i licby: wierzchołek.
Matma:

zad2
jaki to wiek:
966 r.
1410 r.
1500 r.
1830 r.
1863 r.
1900 r.

zad3
Ile jest w roku miesięcy które mają 31 dni?
Ile jest w roku miesiecy które mają dni 30
ile dni liczy I kwartał obecnego roku?


zad 4
Dzień 20 maja 2008 roku wypadł we wtorek . zapisz datę i dzień tygodni jaki był :
TYDZIEŃ WCZEŚNIEJ
2 TYGODNIE PÓŹNIEJ
20 DNI PÓŻNIEJ

dzien 10 marc. 2007 r. wypedł w sob. . zapisz datę i dzień tygod. jaki był:
2 tyg .wcześniej
3 tyg. później
30 dni później

dzieki z góry daje 10 p.

3

Odpowiedzi

2009-11-18T16:46:42+01:00
Zadanie 2
10 wiek
15 wiek
15 wiek
19 wiek
19 wiek
19 wiek

zadanie 3
odp: 9
odp: 6
odp:12:2=6

zadanie 4
13 maja 2008
4 czerwiec 2008
14 czerwiec 2008

21 luty 2007
14 luty 2007
14 kwiecień 2007
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T16:49:29+01:00
2.
X
XV
XIV
XIX
XIX
XVIII
3.
7 -31 dni
4- 30 dni
120dni -dbecnie 1 kwartał roku
4.
13 maj- wtorek
3 czerwiec- wtorek
9 czerwiec- poniedzałek

24 luty- sobota
31 marzec- sobota


Najlepsza Odpowiedź!
  • HHA
  • Początkujący
2009-11-18T17:04:07+01:00
Zad. 1
M.(kto? co?) wierzchołek
D. (kogo? czego?) wierzchołka
C. (komu? czemu?) wierzchołkowi
B. (kogo? co?) wierzchołek
N. (z kim? z czym?) wierzchołkiem
Msc. (o kim? o czym?) o wierzchołku
W.(o!) wierzchołku!
Zad.2
966r. - to X w.
1410r. - to XV w.
1500r. - to XV w.
1830r.- to XIX w.
1863r. - to XIX w.
1900r. - to XX w.
Zad.3
8 miesięcy
5 miesięcy
Zad.4
13 maja 2008r.
3 czerwca 2008r.
9 czerwiec 2008r.
Zad.5
24 marzec
31 marzec
9 kwiecień
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))