Odpowiedzi

2009-11-18T16:45:56+01:00
Temperatury otoczenia
wieku organizmu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:09:16+01:00
Podczas procesu oddychania komórkowego wodór na łańcuch oddechowy? ... Wydajność energetyczna procesów oddechowych jest różna, zależy od substratu ... Intensywność procesów oddechowych jest proporcjonalna do zapotrzebowania ...
2009-11-18T17:33:07+01:00
Zależy od :
* płci
* stanu zdrowia i wytrenowania
* od stanu psychicznego
* pojemności płuc
* wysiłku
1 5 1